Brev:
Falde i søvn - hvordan?
21. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Falde i søvn - hvordan?
Hej.
Jeg har en dreng på 8½ måned. Han har aldrig været stor fan af at sove. Han bliver bundhysterisk når vi lægger ham om aftenen. Og det er ikke bare lidt, det er som om han bliver overtaget af et monster. Jeg ved bare slet ikke hvordan jeg skal håndtere hans problemer med at falde i søvn. Det er så snart jeg lægger ham han går bersærk.
Jeg har prøvet at nusse ham, putte ham godt, siger godnat og går. Men han går helt amok. Nogle gange skubber han mig væk hvis jeg vil ae ham eller tage ham op. Så går jeg ind, giver ham sutten, nusser ham, putter ham og siger godnat...men han er helt opløst....Sådan kan vi blive ved i TIMER. De kloge siger at efter et par dage bliver det bedre, men det gør det bare ikke. Og nu ender det med at efter 45 minutter tager jeg ham op og lægger mig med ham for jeg kan simpelthen ikke holde det skrigeri ud.
Hvordan er den rigtige måde at gribe det an på?