Brev:
For lidt mad
23. maj 2008
Alder:
5 mdr.
For lidt mad
Hej Helen,
Jeg skriver fordi jeg er usikker på om min datter får nok føde indenbords i løbet af dagen. Hun er 5,5 måned og startede på grød og mos for 1 måned siden og får der ud over MME.
Grunden til at jeg er usikker er, fordi alle steder jeg læser om det, står der, at de skal have 6-7 måltider og alle jeg kender får også mange flere måltider om dagen i den alder.
Min datter får 220 ml. MME om morgenen (hun spiser ikke altid op), så får hun ca. 2 dl. grød + 100 ml. MME til frokost, Ca. 2 dl. mos + 100 ml. MME til aftensmad og så 220 ml. MME lige før jeg går i seng.
HUn trives rigtig godt og er en meget glad og mild pige som sover mellem 10 - 12 timer hver nat. Så egentlig er jeg ikke urolig, men vil høre om der i længden kan ske noget ved det eller om hun evt skal have nogle ekstra vitamintilskud el. lign.
På forhånd tak for hjælpen og mange tak for en fantastisk side - både jeg og de fleste mødre jeg kender bruger den flittigt.