Brev:
Hvor længe skal hun have ca 500 ml mme om dagen?
23. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Hvor længe skal hun have ca 500 ml mme om dagen?
Hej Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål.
Hvor længe giver man normalt de 500 ml mme pr. dag?
Hun er nu 10½ mdr, og ELSKER sin flaske:-) Især den hun får inden natten:-)
Hilsen Charlotte.