Brev:
Antal måltider
25. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Antal måltider
Hej Helen.
Det er nu knap 3 uger siden vores datter på 6 måneder begyndte med grød/mos. Vi er nu igang med 2 måltider om dagen. Det er til frokost og aften. Hvornår er hun klar til 3 måltider?
Jeg synes der er skåret kraftigt ned på amning. Det er dejligt men også svært at finde ud af. Amningerne er meget korte... men jeg går ud fra at grøden mætter istedet.
Hvornår er det man kan bruge sødmælk til grød/mos?
Bodil