Brev:
Kogning af flasker og nat mad
25. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Kogning af flasker og nat mad
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 4 1/2 mdr.
Hvornår kan jeg stoppe med at koge flaskerne og hvornår må man bruge vand fra hanen til mme?
Kan man selv gøre noget for, at han stopper med at vil ha mad om natten?
Med venlig hilsen