Brev:
Aftensmad - 8 mdr.
25. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Aftensmad  - 8 mdr.
Hej Helen
Helene er nu rundet de 8 måneder og det kører godt med amning og dagpleje samt maden. Men i de sidste par uger har hun ikke kunne lide aftensmaden, som består af hj. kartoffel mos med diverse grøntsager og kød..
Jeg har derfor prøvet med ris og lidt sovs men ingen held..
Har du nogle forslag evt? hun har ikke fået tænder og ved heller ikke om de er på vej..
Selvom hun ikke spiser noget til aften sover hun egentlig fint nok. Til kl 6 om morgenen hvor hun er ved at "dø" af sult. Så senest kl 7 er vi oppe for at lave øllebrød/havregrød og der spiser hun lystigt..
Tak for en god side igen
Med venlig hilsen
Solveig og Helene