Brev:
Tilvænning til mad
26. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Tilvænning til mad
Hej
Min datter på knap 8 mdr. har fået skemad siden hun var 5½ mdr. Jeg har fået at vide, at jeg skal vente 1 uge mellem introduktionen af nye fødevarer.
Mit spørgsmål er; hvornår kan jeg sætte farten lidt op og begynde at give hende lidt af det mad der nu er på bordet - uanset om hun har fået det før eller ej ?
Og hvad med krydret og saltet mad (ikke noget voldsomt, bare som vi andre spiser det) hvornår må hun få det?