Brev:
Vil ikke ligge ned - 3 mdr.
26. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Vil ikke ligge ned - 3 mdr.
Hej Helen!
Supercool hjemmeside med mange nyttige og relevante oplysninger. Har flere gange været ved at skrive til dig, men har faktisk fundet svar i dine andre besvarelser - så er man alligevel ikke den eneste med diverse bekymringer...
Nå, nu til mit spørgsmål. Jeg har en dejlig søn på 3 mdr. Jeg mener at kunne huske noget om at når de er så små må de helst ikke sidde sådan rigtigt op pga. et eller andet med rygsøjlen...!? Det lyder logisk, men nu er det bare sådan at min lille gustav ikke vil acceptere kun at ligge eller sidde halvt op (støttet af puder). Han brokker sig og holder kun op hvis han kan få lov til at sidde op ad mig.
Så prøver jeg tit at læne mig tilbage, så han ikke sidder ret op og ned, men det vil han ikke og det holder heller ikke for min ryg synes jeg. Jeg synes han sidder sådan i lang tid ad gangen hvis han vil sidde hos os... Er det ok eller er der restriktioner omkring det med at sidde selvom man er en bestemt lille herre...
Mange hilsner fra Mette