Brev:
Hvilket mærke mme?
27. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Hvilket mærke mme?
Hej igen Helen,
Du må undskylde min storm af breve til dig, men det er en rigtig uheldig periode hvor jeg ikke kan få fat i vores egen sundhedsplejerske pga. strejke...
Jeg vil gøre det meget kort. Nu Alexander får så meget mme er der så en du anbefaler som værende bedst?
Min første søn fik udelukkende nan1 og allomin med rismel da han var lidt ældre. Han er sund og rask og følger sine kurver fint. Det eneste som han har lidt af er en del otiter, men der har han desværre været disponeret fra min side af familien desværre.
Min mand og jeg har ingen allergier, så jeg tænker at det ikke er nødvendigt at købe mme på apoteket som forebygger allergi?
Det er selvfølgelig nok et holdningsspørgsmål da dem der er på markedet vist nok ligner hinanden meget, men det kunne jo være du vidste lidt mere end os andre :-)
Hilsen
Camilla