Brev:
Hvor meget flaske? - 6 mdr.
28. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Hvor meget flaske? - 6 mdr.
Hej igen..
Jeg er så heldig at jeg skal til koncert på mandag.. fra17-24. Det betyder at far for første gang skal fodre og putte alene og hun må klare sig med en flaske. Men hvor meget kan hun tåle af flaske, så hun ikke bliver overfyldt og det hele kommer retur? hun er 6 måneder.
Jeg har nu forsøgt at variere grødtyperne for hende... prøvede med hirsegrød men synes ikke det gik så godt. Hun så ud som om hun var ved at blive kvalt i det? Skal jeg så vente lidt?
Bodil