Brev:
Grød og mos - 6 mdr.
29. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Grød og mos - 6 mdr.
Hej Helen
Vi er nu godt i gang med grød, min dreng på 6 mdr. får nu grød til middag og til aften, har prøvet at lave en most banan om eftermiddagen, men det er ikke lige sagen.
Vil heller ikke have kartoffelmos, har prøvet at lave med gulerod i eller brocolli, eller helt uden noget, men han får helt bræk fornemmelse når han får det i munden. Skal jeg vente lidt med kartoffelmosen, og fortsat give ham grød til middag og aften??
Jeg har tænkt på at prøve at lave havregrød eller øllebrød til morgenmad, eller er det for tidligt??
Jeg ammer ham stadig men mest sent aften/nat, og selvfølgelig om morgenen.
Håber at du har nogle gode råd til noget forskelligt mad.
Hilsen Karina