Brev:
Sove vaner - 3 mdr.
2. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Sove vaner - 3 mdr.
Hej Helen.
Mange tak for dit svar, nu skriger hun ikke mere, hun får lactulose 2 gange 3 ml per dag og det har hjulpet.
Nu er det jeg gerne vil have hjælp, til at flytte hendes lange søvn.
Hun er nu godt 3 mdr. hun kommer i seng omkring 19 - 19.30 jeg har prøvet at trække den, men det kan ikke lade sig gøre, så sover hun til 00.30 får en flaske og falder i søvn igen efter ca 1 time, og vågner igen kl 05.00 ikke fordi hun er sulten, for hun spiser typisk kun ca 100 ml, er vågen 1,5 til 2 timer og kommer så i barnevognen, hvor hun sover en go morgen lur 2-3 timer, sover godt i løbet af dagen.
Jeg har prøvet at tage hende op kl 23 og give hende noget at spise, men hun vågner alligevel kl 03.00.
Kan det lade sig gøre at flytte hendes søvn når hun ikke er ældre?
På forhånd tak
Hilsen Janet