Brev:
Lege og motorik
5. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Lege og motorik
Hej igen
Jeg glemte lige et spørgsmål, vores lille dreng keder sig hurtig selvom vi prøve alle mulige lege synger hopper triller rundt osv. Der går et par dage med det, så skal vi finde på noget nyt.
Det er også ok, derfor har vi nu købt en gymnastikbold, da hørte a det kunne være godt og sjovt for ham, vi ruller med ham både på mave og ryg på bolden, men kender du andre øvelser man kan gøre med ham på den??
Med venlig hilsen
Bettina