Brev:
Lang køretur med 6 mdr. dreng
16. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Lang køretur med 6 mdr. dreng
Hej
Jeg har tidligere benyttet mig af din hjælp og håber du også kan hjælpe mig denne gang.
Vi skal til sommer en tur til Jylland og da vil vores søn være 6. mdr. - vil han kunne klare at sidde i en autostol hele vejen eller er der andre måder, der vil være bedre at transportere ham på?
Det er en tur der vil vare ca. 5 timer med små stop undervejs. Den ene time vil være på færge hvor vi vil få mulighed for at tage ham op af stolen.