Brev:
Skemad, mme, vælling eller hvad?
11. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Skemad, mme, vælling eller hvad?
Hej Helen.
Super side... og specielt her i strejken.
Har siddet og læst frem og tilbage, men besluttet mig selv at skrive et brev og få et svar der lige præcis passer på os;o)
Mit spørgsmål lyder på om jeg kan begynde at give Malou ske mad.. vælling... allomin 2 eller hvad??
Lidt om Malou og hverdagen.
Malou er en skøn MEGET glad pige, vejer ca 7.7 kg og ca 65 lang. Hun er utrolig glad og græder næsten aldrig.
Jeg ammede ca 7 uger hvorefter jeg pga af brystbetændelse og svamp, og pga Malou ikke fik nok.
Statede MME..(grøn allomin) da hun havde lidt bøvl med maven.. nu får hun grøn allomin når vi er hjemme og hvis vi er ude på tur eller visit, får hun den blå da det er nemmere med de små "juice"brikker... og det går super!!
Jeg laver 6 flasker af 200 ml om dagen og det hele bliver spist +/- 200 ml.
Hun har sovet igennem fra hun var ca 8 uger.
Dagen ser sådanne ud.
kl 5 vågner hun og får 200 ml
ca kl 6 bliver hun puttet efter en times leg og hygge.
ca kl 9 vågner hun. Får 200 ml og vi leger hygger pusler osv.
ca 10.30 puttes hun igen.
ca kl 13 vågner og får 200 ml, leger osv.
ca kl 15 power napper hun
ved 16 tide får hun 200 ml igen og vi leger lidt
så power napper hun igen
kl 17.30 får hun 200 ml.. vi leger, hygger, hun får sit aftens bad, nattøj på osv
Ca kl 19 bliver hun tilbudt 200 ml (nogle gange spiser hun det hele andre gange kun 80-100 ml
Bliver puttet til natten ca 19-19.30, og sover ca uden noget hele natten til ca kl 5.
Hun er dog begyndt at være mere urolig om natten, eller tidlig morgen og tænker om jeg måske kunne give hende lidt vælling inden hun bliver puttet istedet for MME????
Kan jeg så småt begynde at intruducere hende for skemad... hun virker meget interesseret i hvad vi andre propper i munden og følger hver bevægelse.
Glæder mig til at hører fra dig...;o)
Lige et sidespørgsmål.. hvad er dine erfaringer/mening om Bumbo stolen???
Kærlig hilsen
Mille