Brev:
Flaske og søvn - 9 mdr.
12. juni 2008
Alder:
9 mdr.
Flaske og søvn - 9 mdr.
Hej Helen
P.t får Gustav 3 flasker én tidlig morgen, til eftermiddagslur samt til godnat ca 600 ml.
Hvornår skal vi skære ned til 2 flasker og efterfølgende 1 mv.? Er meget i tvivl om dette?
Er det ved 1 år at vi stopper helt med erstatning og derfra giver ham alm. sødmælk?
Gustav var kommet på eget værelse og sove men efter 1 ½ måneds konstant natterenderi kom han tilbage til os:-) Gustav vågner utrolig mange gange i løbet af natten og kan ligesom ikke komme videre i sin søvn. Han står op i sengen og græder og er helt fortvivlet....
Efter og have forsøgt flere gange og putte ham igen giver jeg mig og han kommer over i vores seng hvor han ligger imellem os og falder i søvn igen med det samme... problemet er bare at han er meget urolig når han sover....læs vender og drejer sig 180 grader og jeg har derfor meget svært ved og sove, da jeg i forvejen sover meget let.
Har du nogle gode råd til hvordan jeg kan få ham til og sove videre i egen seng ?
Det skal siges at der sker rigtig meget motorisk med ham for øjeblikket....han har kravlet i 1½ mdr. nu og er overalt, rejser sig op af alle genstande og elsker og gå rundt med vores støtte....ved ikke om det er det som har indflydelse på hans uro om natten ?
Ser frem til og høre fra dig
Venlig hilsen
Maria