Brev:
Babyjogger - 6 mdr.
17. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Babyjogger - 6 mdr.
Kære Sundhedsplejerske
Først tusinde tak for en god brevkasse. Jeg har før været så glad for at få dine brugbare svar, herfor skriver jeg igen!
Vi tænker på at anskaffe en babyjogger, da min mand og jeg, før vores lille dreng (nu 5mdr) kom til verden, nød at løbe sammen. Men vi kender ikke andre, der har erfaring hermed.
Er det mon en okay investering set i forhold til vores søn, altså mht. hans velbefindende, ryg m.v?
I annoncerne står der de kan benyttes fra barnet er 6mdr.! Har du evt. nogle erfaringer, råd herom?
På forhånd mange tak!
De venligste hilsner
Charlotte