Svar: Babyjogger - 6 mdr.
17. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Kære Charlotte
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé at investere i en babyjogger, hvis man er glad for at løbe og gerne vil have sit barn med.
Du skal dog se dig om efter en model der er i orden for dit barn. Det er vigtigt at der er seler, så barnet er spændt ordentligt fast. Derudover bør sæde og ryg være polstret og der skal være luft imellem sæde og stel, så barnet ikke får stød op igennem kroppen ved ujævnt terræn. Derudover kan det være en fordel at købe en model med forholdsvis store hjul.
Hvis det anbefales at man ikke bruger den før barnet er 6 mdr. så synes jeg at I skal følge denne anbefaling. Jeg kender desværre ikke til anbefalet alder for babyjogger.
Rigtig god fornøjelse til jer alle.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske