Brev:
P-Piller og udsat menstruation
17. marts 2004
Alder:
0 mdr.
P-Piller og udsat menstruation
Jeg har engang hørt at hvis man fortsætter med p-piller efter de 21 dage, kan man udsætte menstruationen nogle dage.
Jeg skal på forretnings rejse, og vil være på messe hele dagen, og det er lige i de dage jeg får min menstruation, og da det nogle gang kan være ret smertefuldt, og dette er en meget vigtig messe, vil jeg gerne udsaette min menstruation ca. 4 dage.
Jeg tager p-piller trinordiol, kan jeg bare starte forfra på en pakke og tage 5 til 6 piller mere. At det koster 2 pakker, gør ikke noget.
Hvis det er Ok, starter jeg så igen paa en ny pakke efter de 7 dages pause?
Ser frem til at høre fra dig snarest.