Svar: P-Piller og udsat menstruation
17. marts 2004
Alder:
0 mdr.
Det er rigtigt at du kan udskyde din menstruation ved at fortsætte med p-piller de ekstra dage. Så vidt jeg ved, så vil du i givet fald få din menstruation igen, når du stopper med pillerne og kan herefter fortætte som du plejer. Du vil således rykke din menstruationscyklus det antal dage, du har forlæget med p-pillerne.
Jeg er dog ikke læge og jeg synes derfor at du skal spørge din læge til råds for at få helt præcis vejledning.
God fornøjelse på messen.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske