Brev:
Amning og tænder - 7 mdr.
17. marts 2004
Alder:
7 mdr.
Amning og tænder - 7 mdr.
Kære Helen
Jeg har lige et lidt skørt spørgsmål :-)
Jeg ved jo godt, at mange ammer op til 12 mdr. eller mere og mange babyer har jo nok fået tænder i den periode. Min lille Emma på snart 7 måneder er begyndt at få en tand fortil i undermunden og jeg kan nu alligevel ikke lade være med at spekulere på, om det kan forstyrre min amning?
Men som regel ikke, vel? Hun sutter/suger jo og bider jo ikke. Men jeg har det nu alligevel lidt underligt med det...!
En anden ting; så er hun helt vild med små rugbrødshapser med leverpostej. Hun er bare så stolt og glad når hun spiser dem. Jeg gav hende bare lov ved et tilfælde. Dog vil hun hellere det end grød og det er jo ikke så godt. Jeg prøver at snyde hende med en haps og så grød osv.osv.osv og det går rimeligt. Tit tror jeg måske heller ikke at hun er vildt sulten og så er det jo bare sjovt at få noget at gumle i - og sikkert også til de ømme gummer :)
Er der noget i vejen for, at vi er startet så tidligt med brødet? Det er kun små stykker og mængden alt i alt er jo ikke stor...
Knus
Lisbeth
P.s. Og 1000-tak for dine gode svar Helen, hvad skulle alle vi dog gøre uden dig?