Brev:
Skilsmisse - Hvad skal jeg gøre
17. marts 2004
Alder:
12 mdr.
Skilsmisse - Hvad skal jeg gøre
Min kæreste og jeg skal flytte fra hinanden. Vi har en fælles datter på 1 år. Jeg har desuden to drenge. Vi kan ikke blive enige om, hvad der vil være bedst for vores lille pige.
Hendes far syntes vi skal dele tiden lige over, så hun bor halvdelen af tiden hos os hver. DET mener jeg ikke er ideelt for så lille pige. Mine to drenge trives på 6. år med denne ordning, men deres far og jeg har også et andet og bedre samarbejde, end jeg nogensinde får med Thildes far. Vi har fælles forældremyndighed.
Hvad mener du er bedst..."det næstbedste af det bedste", nu hvor hendes forældre ikke kan leve sammen mere.
Jeg er fortvivlet og vil bare det der er allerbedst for hende.
På forhånd tak, en ked mor.