Brev:
Min datter vil ikke spise - 3 år
19. marts 2004
Alder:
3 år
Min datter vil ikke spise - 3 år
Hej
Jeg er mere og mere bekymret om min datter. Hun er snart 3 år, og hun er storesøster til den mindste på 1 år. Hun vil ikke rigtigt spise noget om aftenen. Hun spiser kun meget lidt, måske med 3/4 stk gaffel.
Sådan har hun været i stykke tid ca. i 1 måned, og hun taber sig meget nu her. Hun er ellers rask og altid glad. Men hvad kan være årsagen til at hun vil ikke mere spise? Hvad skal vi gøre?
Med venlig hilsen den bekymret mor