Brev:
Triller ikke - 7 mdr.
17. juni 2008
Alder:
7 mdr.
Triller ikke - 7 mdr.
Hej igen.
Selina er nu 7 mdr, og jeg er lidt i tvivl om hendes udvikling.
Hun triller hverken fra mave til ryg eller omvendt, hun triller om på siderne og kommer næsten om på maven, men så ligger hendes arm i vejen og hun begynder at små græde. Hun vil heller ikke ligge så ofte på maven, selvom vi øver og øver.
Hun sidder flot uden støtte og står meget sikkert på benene. Hun tager tæerne i munden og er begyndt at sige Da Da Da.
Er det normalt nogen børn er længere om at trille fra mave til ryg og omvendt. Er lidt bekymret, da hun snart er i kravle alderen.
Hun er ellers en meget glad og snakkende pige.
Hilsen den bekymrede mor