Brev:
Grød, modermælkserstatning og allergi
20. juni 2008
Alder:
5 mdr.
Grød, modermælkserstatning og allergi
Hej Helen.
Jeg er begyndt at give min søn på fem mdr grød og det er han glad for. Vi har været igang med grød i ca 10 dage. Han får ca 3/4dl risgrød med frugtmos om morgen og 3/4 risgrød med gulerodsmos om aften.
Hvor meget mme skal han så drikke, når han får grød og vejer 6,5kg?
Han får profylac, da jeg ikke selv kunne tåle mælk som barn, men er der ikke noget med, når han bliver seks mdr må han godt prøve at få færdig lavet grød (pulver)?
Jeg syntes at han gylper meget efter vi er begyndt med grød, er det normalt?
Hvornår begynder vi med skorper eller noget andet han kan prøve at tygge i ?
Med venlig hilsen
Heidi