Brev:
Overgang til grød
20. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Overgang til grød
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang grød...min dreng er nu 3 mdr og jeg vil høre hvornår ved man om ens barn er klar til grød?
Det fordi at et barn i min mødregruppe er ved at få grød (samme alder som min dreng) og hun siger at sp har sagt at han er langt i sin udvikling, hvordan ved man det?
Bella