Brev:
Nok mælk og kan man få for meget mad?
22. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Nok mælk og kan man få for meget mad?
Hej Helen
Først mange tak for dit svar sidst, Karla spiser bare så meget mad nu, vi brugte din plan som udgangspunkt, og det har virket!
Jeg er nede på at amme hende 4 gange dagligt, men hun døser ret hurtigt hen når hun ammes, så jeg er lidt i tvivl om hun får nok mælk dagligt.??
Hun får 2 flasker vælling en til at sove på og en når hun vågner om natten, ialt ca 400 ml.
Jeg overvejer at stoppe med at amme helt, hvis jeg gør det hvor meget mælk skal hun have dagligt? Hun er 6.5 måned gammel og vejer ca 7 kg. måske lidt mere.
Lige et andet spørgsmål, nogen gange spiser hun bare så meget at jeg næsten bliver nervøs for hun spiser for meget af mos / frugt / grød - kan hun det? Eller regulerer det sig selv helt fint ;o) ?
På forhånd tak for svar.