Brev:
Hvornår må man starte på maden?
22. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Hvornår må man starte på maden?
Hej Helen
Jeg har skrevet før fra Finland vedr. madsupplement og har endnu et spørgsmål.
Da min søn, der nu er 3 måneder og 10 dage, er stor (68 cm og vejer 7.8 kg) og har en glubende appetit, vil jeg høre, om man skal vente til skæringsdatoen på 4 måneder, før man forsøger med lidt mos m.m.?
Nu ammer jeg ca. hver 2. time om dagen, og efter et stræk på 4 timers søvn om aftenen/natten, så igen hver 1 1/2-2 timer.
Med venlig hilsen
Malene