Brev:
Skævt hoved
22. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Skævt hoved
Hej Helen,
Vores søn på nu 3 måneder har en yngligsside at ligge sit hoved til - hvilket har resulteret i, at han har udviklet et lidt skævt kranie. Dét trods vi har prøvet at vende ham og aktivere ham til den modsatte side så meget muligt. Men det er svært at styre det om natten, eller når han tager sine længere formiddags lure i barnevognen. Her får han vendt hovedet selvom vi støtter ham til sin modsatte side.
Jeg har på nettet fundet en "lejringspude" - en såkaldt "Baby Sleep EZ Sleep System" (se den her http://babyparadise.dk/) - har du hørt om den? I så fald kan du anbefale den til at få rettet op på et skævt kranie? Kan man ikke lade babyen sove i den om natten (hvor risikoen for at ligge på den forkerte side, er størst!)
Venligst og tak for svaret
Louise