Brev:
Nu vil han ikke have grød længere
21. marts 2004
Alder:
4 mdr.
Nu vil han ikke have grød længere
Jeg har en dreng på 4 mdr.
Han vejer 8,5 kg. og er 67 cm (vejede 4.050 da han blev født). Han bliver ammet, men har den sidste måned fået grød til aften. De sidste dage har han dog ikke villet have ske mad. Dette resulterer i, at han vågner et par gange mere om natten end ellers (min mælkeproduktion er også vant til, ikke at skulle afl. så meget om aftenen mere)
Han vil ikke have kartoffelmos. Har forsøgt mig med forskellige grødtyper for at se, om han er blevet træt af den ene eller den anden (har ellers været glad for hirse og risgrød).
Har prøvet diverse mos af grønsager, ris og nudler.
Intet virker...han gider bare ikke have det.
Han er blevet mere pylret om aftenen og om dagen vil han pludselig ikke ligge selv og lege længere (bliver ked af det, hvis jeg lægger ham på gulvet).
Jeg skal begynde at køre ham ind i dagpleje om en måneds tid, så derfor skulle han gerne spise lidt andet.
Det er mit andet barn, men syntes ikke jeg havde disse problemer ved den første.
Med venlig hilsen
Charlotte