Brev:
Hvad må børn spise hvornår?
14. juli 2008
Alder:
4 mdr.
Hvad må børn spise hvornår?
Kære Helen
Jeg ved at de små ikke må få honning før de bliver et år. Banan giver hård mave. Der er vidstnok noget med salt. Rød peber må de ikke få, men gerne grøn? Noget med Gluten og komælk...
Jeg savner en liste over, hvad de ikke må få før de bliver X måneder gamle. Så vidt jeg kan se er de informationer spredt for alle verdenshjørner, og det er svært at finde ud af om babyen må få lige netop det her at sutte på mens vi spiser.
Hvilke dele af aftensmaden må vi mose og lade den lille smage på? Hvornår må vi introducere det andet?
Hvis du har en liste, vil det være en enorm hjælp for en køkkenforvirret mor