Brev:
Mælk og kalkbehov
14. juli 2008
Alder:
12 mdr.
Mælk og kalkbehov
Hej Helen.
Carolina er nu blevet 1 år. Og hun vil stadig ikke drikke rigtig mælk. Vi har prøvet alt slags mælk. Nu prøver vi kun med sødmælk, hver dag, flere gange om dagen. Og de prøver også i vuggestuen, uden held. Har du et godt råd? Hun drikker jo masser af vand, og vi vil helst ikke nægte hende det for at hun skal drikke mælk. Hvad mener du?
Hun får stadig 3 flasker mme pr. dag ca. 400 ml ialt. Og det får hun kun fordi ellers får hun jo ingen mælk, og jeg har læst at de skal have omkring ½ ltr mælk pr. dag. Jeg kommer sødmælk i alt det mad til hende jeg kan, men det er jo slet ikke nok.
Så har jeg et spørgsmål ang. søvn. Hun har jo altid sovet godt, og det gør hun stadigvæk. Hun sover fra ca 19.30-6.00 (der bliver hun vækket på hverdage) i weekenden sover hun til hun vågner 6.30-7.00. Så sover hun igen 1½-2½ time til formiddag. Hun er så vågen i ca 3 timer og sover så igen 1-1½ time. Max til kl 17.00 (sker ikke tit) Jeg synes ikke hun er klar endnu til at kun sove 1 lur, men hvornår synes du man skal skære ned?
Et sidste spørgsmål. D-dråber skal hun vel ikke have mere vel? Jeg er nemlig stoppet med dem:-)
Med venlig hilsen
Charlotte