Brev:
Jerntilskud - 7 mdr.
14. juli 2008
Alder:
7 mdr.
Jerntilskud - 7 mdr.
Hej Helen
Min søn er næsten 7 mdr. og er så småt ved at miste interessen for at amme. Han bliver pt. kun ammet morgen og ca. 1 gang midt på dagen. Til gengæld får han 5 måltider, hvoraf der i de ca. 4 indgår grød tilsat mme. Alle måltider er på ca. 1 dl grød med dertil afpasset mme (hertil serverer jeg naturligvis også grøntsager og frugt).
Mit spørgsmål er så, om han får nok jern eller om han skal have yderligere jerndråber.
Med venlig hilsen
Anne