Brev:
Jerntilskud til barn under 6 mdr.?
21. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Jerntilskud til barn under 6 mdr.?
Hej
Mit fjerde barn kom til verden ved et kompliceret kejsersnit for 4 1/2 md. siden. Først nu er min blodprocent normal (på trods af dagl. jertilskud igennem graviditeten og her efter).
Min søn er vokset fint, men den seneste måned har han ofte været syg. Bare en af hans store søskende hoster lidt, er det straks forkøelse, rallende vejrtrækning mm. (Vi sørger for god hygiejne + daglige udluftninger)
Han bliver ammet 100%, og får dagligt ACD-dråber. Jeg tænkte på om det måske ville være en god ide, at starte på jerndråber nu? Eller er der andet jeg kan gøre for at styrke hans immunforsvar?
Hilsen Ulla