Brev:
Pyldrer, når hun ligger for sig selv
15. juli 2008
Alder:
3 mdr.
Pyldrer, når hun ligger for sig selv
Hej Helen
Så skriver jeg lige igen....
Tror du på at det kan lade sig gøre at "træne" et barn op til at kunne ligge længere for sig selv og lege?
Nu leger hun jo ikke så meget endnu som knap 3 mdr gammel, men ligger og kigger rundt på legetøjet omkring sig. Jeg synes godt nok ikke min datter er super god til det. Hun var lidt bedre for en mdr siden, men nu er det 5-15 min max.
I min mødregruppe kan flere af børnene ligge for sig selv længe (min 30 minutter) og så pludselig er de faldet i søvn af sig selv.... hmm.
Måske jeg skulle købe noget nyt legetøj eller også skulle jeg ikke være så hurtig til at tage hende op når hun begynder at pive? Mistænker mig selv for at være lidt for hurtig til det sidstenævnte.