Brev:
Kuldegysninger?
16. juli 2008
Alder:
6 mdr.
Kuldegysninger?
Hej Helen
Har lige et par ekstra spørgsmål... Min datter døjer stadig lidt med hård mave og får defor ca. 2 ml laktulose dagligt. Hvad er din holdning til det? Skal jeg evt. skifte mellem sveskemos og laktulose? Er jo bange for at hendes lille mave bliver vænnet til det.
Mit næste spørgsmål er i forbindelse med når hun ligger og presser og prøver at få det ud. Så er det som om hun får en gang kuldegysninger og en kort rysten gennem hele kroppen. Det ser ikke væmmeligt ud og hun bliver heller ikke ked af det, men det er sådan vi voksne også lige kan få det en gang i mellem - bare ikke i forbindelse med afføring...
Hej fra Line