Brev:
Stoppe med formiddagslur, hvornår?
17. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Stoppe med formiddagslur, hvornår?
Hej Helen.
Min datter Clara er 10 mdr i dag hun sover 1½ time til formiddag og 1 time til middag, den time hun sover til middag er ikke nok for hun er stadig træt bag efter.
Lige nu er hun ved at lære at gå, hun ka selv stå og tage 6-7 skridt alene kan det ha en på virkning på hun ikke sover så meget? Hun rejser sig også op i sengen om aftenen, når hun bliver lagt, så vi går ind ligger hende igen, det er meget forskelligt hvor lang tid hun er om at falde til ro, så kl er ca 20-20.30 inden hun falder i søvn om aftenen og hun står op igen 6 30-7
Får hun overhovedet søvn nok?
Med venlig hilsen
Lene