Brev:
Kan barnet få for meget jern?
21. marts 2004
Alder:
8 mdr.
Kan barnet få for meget jern?
Min datter er 8 mdr, jeg er i tvivl om jeg skal give hende jerndråber.
Hun får ca. 400 ml modermælkserst. + industrifremstillet grød 2 gange om dagen + broccoli, og div grøntsager hver aften.
Kan man få for meget jern?