Brev:
Putte igen igen igen
17. juli 2008
Alder:
17 mdr.
Putte igen igen igen
Hejsa Helen
Det er ved at være noget tid siden at vi har kigge forbi og som sædvanlig har vi rod i putteriet.
Malte er nu 17 mdr, går i vuggestue og sover en middagslur på 1½ time.
Den sidste uge har det taget op til 3 timer at putte ham om aftenen. Han er hamrende træt, men ligger bare i sin seng og kigger eller mosler rundt.
Hans seng står stadig ved vores og har ikke tremme på, så han kan kravle ud i vores seng og ned hvis han ønsker det.
Vi kan ikke finde ud af hvorfor han ikke vil sove, han bliver først puttet kl ca 19.30, og det er det vi plejer at gøre og han går oven i købet frivilligt ind i soveværelset.
Vi står op mellem 6.30 og 7 og han er i vuggestuen indtil ca 16.30.
Når jeg prøver at gå lidt væk for at vise jeg ikke vil underholde ham, så skriger han (som han altid har gjort) lige indtil han brækker sig og vi tager ham op.
Har du et forslag til hvad vi kan gøre. Vi prøver at give ham almindelig mad, kan det evt have en indflydelse.
Ser meget frem til dig svar.
Med venlig hilsen