Brev:
Skælder meget ud
18. juli 2008
Alder:
4 år, 9 mdr.
Skælder meget ud
Hej Helen,
Tak for den fantastiske brevkasse som giver mig et rigtg godt værktøj i hverdagen. Jeg er løbet ind i voldsomme problemer med (især) min søn på snart 5 år. Han hører simpelthen ikke efter!!! Det lyder ikke særlig charmerende at skrive sådan men jeg kan stå 1 meter fra ham og spørge ham og et eller andet de først 6 gange. Han hører simpelthen ikke. Først når jeg hæver stemmen og indikerer at jeg faktisk bliver s...sur over at han ikke hører, så svarer han.
Jeg kan mærke at det gør mig så rasende. Det er hele tiden og hver gang jeg henvender mig til ham. Bagefter sidder jeg her med den værste fornemmelse i maven. Savner ham og er rigtig ked af at jeg - igen - blev gal på ham, fordi jeg skulle sige tingene så mange gange. Jeg kan mærke at det ikke bliver bedre lige meget hvad jeg siger og gør, prøver både med at tale med ham, lave aftaler, konsekvenser osv. Det er faktisk hver dag det sker. Heldigvis har vi ferie nu og så må vi få rettet op på det. Spørgsmålet er bare hvordan?
Med venlig hilsen
den fortvivlede