Brev:
Ideér til frokost
18. juli 2008
Alder:
14 mdr.
Ideér til frokost
Hej Helen
Leah på 14 mdr spiser ikke så gerne rugbrød. Hun får varm mad i vuggestuen og herhjemme i weekenden og i ferier, men nu skal hendes madmor på ferie i 3 uger, så hun skal have madpakke med.
Men det må ikke være noget der skal tilberedes, og når hun ikke spiser rugbrød, er det svært. Hun er heller ikke så glad for kødpålæg.
Jeg har selv tænkt på hjemmebagte boller (dem spiser hun til nød), ostestænger, feta, figenpålæg, hårdkogt æg, yogurt. Grønsagsstænger er hun heller ikke så vild med, men jeg vil prøve at give hende det med. Hun elsker frugt, især banan.
Kold pasta og kolde ris er hun ikke glad for, hun er i det hele taget ikke så glad for kold mad.
Har du nogle forslag ellers?
Med venlig hilsen
Henriette