Brev:
Amning trods manglende mælk
21. marts 2004
Alder:
9 mdr.
Amning trods manglende mælk
Hej og tak for en god brevkasse.
Mit spørgsmål lyder om jeg kan stimulere mine mælkekirtler til at producere mere mælk.
Jeg har en søn på godt 9 mdr og jeg ønsker at amme ham så meget jeg kan, men den seneste tid virker der som om mit ene bryst har givet fuldstændig op og det andet kan til nødt klare en lille nattår, men der er vitterlig kun til en tår om dagen.
Jeg kunne godt tænke mig nogle råd eller holder det bare op sådanne pludseligt.