Brev:
Seperationsangst i svær grad
18. juli 2008
Alder:
7 mdr.
Seperationsangst i svær grad
Hej!
Nu har jeg læst meget på hjemmesiden, og har brugt mange af dine råd i forbindelse med spisning, og det har kunne få mig til at tage den med ro, da det tog lang tid at få min søn til at spise grød.
Men nu til mit problem: Min søn er 7 måneder, han vejer 9,1 kilo, og er en glad dreng, vel at mærke når han er hos sin mor.
Han er simpelt hen så utryg ved andre mennesker, så han vil ikke engang sidde hos dem, selvom jeg sidder lige ved siden af.
Hvis vi er hjemme, kan jeg godt lige gå i køkkenet og ordne noget, uden problemer, men sidder hans mormor eller lign. i sofaen og han ligger på tæppet, stikker han i et hyl. Nogen gange må folk ikke engang tale til ham, selvom ham sidder på min arm.
Vi har prøvet at hans mormor har passet ham herhjemme 3 gange i en halv time, hvor jeg så er gået, men han har skreget lige til jeg kom tilbage, og han er dybt ulykkelig, han bliver ikke engang glad for at se mig, og det tager mig ca. 15 min. at trøste ham. Det er ligesom om han er uden for terapeutisk rækkevidde. Hans far kan sagtens tage ham.
Vi skal til bryllup her d. 16 august, men vi kan jo ikke tilbyde ham at blive passet, hvis han har det sådan.
Ellers er han en dejlig glad buller basse, der er nysgerrig, sover fint, bliver ammet til natten og tidlig morgen, og ellers spiser han grød. Dette har stået på siden han var cirka 4 måneder, hvad skal vi dog gøre?
Hilsen Maria