Brev:
Alternativ til komælk til mælkeintolerant pige
18. juli 2008
Alder:
2 år, 2 mdr.
Alternativ til komælk til mælkeintolerant pige
Hej Helen.
Jeg har en datter på 26 mdr, som er mælkeintolerant.
Jeg har givet hende soyamælk på hendes morgenmads produkter, men det kan jeg læse i dine andre breve at hun ikke må få...
Har du nogte forslag til, hvad jeg kan give hende på i stedet for soya mælk ?
Hilsen Heidi