Brev:
Sove på maven - 7 mdr.
19. juli 2008
Alder:
7 mdr.
Sove på maven - 7 mdr.
Hej Helen
Kom lige i tanker om et spørgsmål mere, der har meldt sig den seneste tid.
Når Nikolai sover, er han begyndt at lægge sig på maven - i det hele taget ligger han meget urolig, mens han sover. Det kan jeg jo ikke forhindre ham i, men skal jeg vende ham om på ryggen, når jeg opdager det?
Nikolai kan pt. fra maven komme op på alle fire og sætte sig op, men jeg har kun oplevet et par gange at han ruller fra maven til ryggen.
Hilsen
Susanne