Brev:
Middagsmad - 10 mdr.
20. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Middagsmad - 10 mdr.
Hej Helen.
Jeg fik altså ikke lige mit andet spørgsmål med, da jeg spurgte dig om amning til Simone. Men her de sidste par dage har simone lukket munden konsekvent, når hun får tilbudt rugbrød, har ellers spist et stykke rugbrød med diverse pålæg på uden problemer, gider ikke selv putte det i munden det gør jeg... hun sidder og leger med det men andet mad putter hun selv ind.
Men ja fra den ene dag da nej tak det ville hun ikke og jeg ved jo hun er sulten. Har så fordi vi har været på ferie givet lidt yoghurt og det spiste hun med søde munde. Så var der to dage hvor vi var i en dyrepark og tivoli og jo der røg rugbrødet fint ned imens hun kiggede rundt, men ja nu er vi jo tilbage til middagsbordet og så er det nej. Jeg vil jo helst ikke diske op med alt muligt andet men ved jo også hun er sulten......
Kan jeg give hende en bolle istedet eller skal jeg blive ved med at tilbyde rugbrød og ikke andet? Jeg tænker at hun jo så bare vil blive ved med at nægte rugbrød når hun opdager der kommer andre ting på bordet???
Så har jeg jo lige et spørgsmål mere når nu jeg er i gang ..hi hi... Simone spiser jo rigtig meget hos mig over middag ca 1 til 11/2 time efter middagsmad det passer med inden lur... hvad kan dem der skal passe hende give som erstatning for hun må jo være sulten, hvis hun ikke får noget eller vil hun begynde at spise mere til middag, når hun opdager hun ikke får bryst senere.
Havde selv tænkt på noget frugt men er det nok??
Hejsa endnu engang
fra Charlotte