Brev:
Putter hovedet ind i dynen
20. juli 2008
Alder:
6 mdr.
Putter hovedet ind i dynen
Hej Helen,
Tusinde tak for din hjælp mht at få vores søn til at sove – dine forslag har allerede hjulpet rigtig meget, det er bare så dejligt!
Jeg har dog et lille spørgsmål, idet vores søn på 6 måneder er begyndt at putte hovedet helt ind i dynen, når han lægger sig til at sove – nogle gange er det lige før dynen ligger helt hen over hans hovedet. Ind til videre har vi prøvet at flytte dynen ned, når han er faldet i søvn, for at være sikker på at han kan få luft, men jeg kunne dog godt tænke mig at vide, om han egentlig nu selv kan finde ud af både at dreje hovedet væk, hvis dynen ligger for tæt og om han evt også selv ville kunne flytte dynen væk fra hovedet, hvis den ligger helt hen over ham?
Kan ikke lade være med at være lidt nervøs for om han kan få luft, når han ligger på den måde, men på den anden side, så kan vi jo ikke rende ind og kigge til ham hele tiden.
Vi er begyndt at give ham 2-3 skemåltider efter den plan du sendte sidst og det går rigtig fint. Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, hvornår man bør begynde at introducerer andre mælkeprodukter for dem end kun modermælk + erstatning. Hvad med kød, er det i orden at give ham det nu?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Lene