Brev:
Mælkeproduktionen daler
21. marts 2004
Alder:
0 mdr.
Mælkeproduktionen daler
Jeg har en datter på knap to uger. I starten gik amningen fint, hun tog godt ved og suttede lystigt.
Men til trods for, at hun fik lov at sutte lige så længe og ofte hun ønskede faldt min mælkeproduktion. Indtil videre er det endt med, at sundhedsplejersken har ordineret mælkeerstatning efter at hun er blevet tilbudt bryst fra begge bryster. Samtidig er det nødvendigt at vække hende hver 3. time for at hun indtager tilstrækkeligt med føde.
Jeg har læst alt det materiale om amning jeg kan få fat i, jeg får tilstrækkeligt med ro og hvile, jeg spiser og drikker rigeligt og følger i det hele taget alle de råd jeg kan finde. Alligevel går det dag for dag ned ad bakke med mælkeproduktionen.
Jeg har overvejet alternative behandlingsformer, feks. zoneterapi. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er noget, du har nogen erfaring med, eller om du har andre gode råd?
På forhånd tak
Anja