Brev:
Start på at sove selv
22. juli 2008
Alder:
12 mdr.
Start på at sove selv
Hej Helen.
Nu er vi startet på vores søn skal til at sove på vores egen værelse. Vi vil bare gerne lige høre din mening om vores opstart, det er nemlig en hård omgang, hvilket vi også havde regnet med.
Jeg ammer ham af inde i stuen, hvorefter vi går ind og synger en sang på hans værelse. Så ligger jeg ham i hans seng og går ud, men hans far bliver derinde og har en madras ved siden af sengen. Han er meget mordreng og er jo vant til at falde i søvn ved at amme hos mig, så vi mente ikke han skulle ligge alene derinde. Han græder med det samme og skal helst ligge og lege med et eller andet for ikke at køre helt op. Han kan godt være mega træt og så alligevel stå og hoppe op og ned og rode rundt i halvanden time. Så kan han sove 3 kvarter og vågne helt op og græde rigtigt meget selvom hans far er lige ved siden af ham.
Vi begyndte lige i mandags og den første nat sov han til 2.30 men den næste måtte faderen til sidst tage ham op i armene hvorefter han straks faldt i søvn og sov så kun i 3 kvarter, og faderen kunne slet ikke få ham ned hvorefter ham desværre gav op og kom ind til mig med ham.
Nogle gode råd???
Er vi på rette vej eller trækker vi det bare i langdrag.?? Kunne godt bruge lidt coaching lige nu!!
Kærlig hilsen Pia.