Brev:
Hvilke lege er gode for hende nu?
22. juli 2008
Alder:
9 mdr.
Hvilke lege er gode for hende nu?
Hej Helen:)
Aliah er blevet 9 mdr og har kravlet lystigt omkring i 1 mdrs tid. Igår er hun startet i vuggestue og der lagde jeg mærke til, at de andre på hendes alder peger på ting, viser "hvor store de er" med armene, rokker til musikken og så småt er begyndt at lave fagter til de sange de synger derovre. Men Aliah sidder bare og ser ganske ufortående på mig, når jeg prøver at overbevise hende om, at hun også skal til den slags. (Til gengæld er de andre så ikke begyndt at kravle, HÆ;) )
Er der nogen lege eller ting der er særligt gode til hendes alderstrin?
Og kan du evt anbefale noget legetøj til hende? Det er supersvært, synes jeg, med lige netop legetøj, for interessen slipper hurtigt op..
På forhånd tak:)
Sine